24 Kasım 2010 Çarşamba

Uzuuuuun bir ara'dan sonra...



Ben böyleyim işte, yapmaktan zevk aldığım şeyleri bile unutuyorum nedense bir süre sonra :-)  Ama bu sefer geçerli bir sebebim var. 8 yıl aradan sonra çalışmaya başladım. 1 ay çalıştım ve istifa ettim :-)))  Evet evet ben de şaşkınım, herşey çok hızlı oldu. İnternet ortamında yayın yapan bir haber sitesinde, haberlere gelen yorumlar için moderatorlük yaptım. Taş taşısaydım daha iyiydi arkadaşlaaaar! Elimde fırça Taksim meydanını fırçalasaydım, temizleseydim keşke...

Bir sürü çeşitli hayat görüşüne sahip, çeşitli dini inanca sahip, normal ya da anormal bir sürü insan 5 dakika içinde 200 yorum yapabiliyormuş onu öğrendim. Aklınızda bulunsun bir haber sitenizde yorumunuz yayınlansın istiyorsanız 'açık açık küfür etmeyin, ama ima edebilirsiniz; kişilere, dini inançlara hakaret etmeyin, derdinizi makul bir dille yazın' yorumunuz mutlaka yayınlanır.

Neyse zulümler içinde geçen bir ayın sonunda ben elimden alınan özgürlüğümle tekrar kavuşup kucaklaşınca hayatımı daha bir tatlı yaşamaya başladım. Kahvemi daha bir keyifle içtim. 3 kuruşluk insanlara 5 kuruşluk davranmadım. İçimde pazarlık yapıp değerlerini 2,5'a indirdim! Kızıma daha uzun sarıldım. Ve yeni yepyeni kitaplar aldım kendime yeni maceralara yelken açmak için...

Bir kez daha anladımki ''Hayaaaaat beni neden yoruyooosuuuun'' demek ve ara vermek lazım maratona...

Herkese sevgiler ve Merhaba :)

Hiç yorum yok: